Vă recomandăm să citiţi toate informaţiile din această pagină!

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul intra in posesia produsului comandat.

Pentru ca comenzi@deeppouch.ro ofera o gama variata de produse, perioada de returnare a produselor este de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.

Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:

1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe deeppouch.ro

2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).

Odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.

1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe deeppouch.ro dar valoarea produsului este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.

– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ramburs la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.

2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe comenzi@deeppouch.ro următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr. +40 734 499 008 pentru a grăbi procesul de returnare a banilor!

Costuri de returnare:

– Pentru a trimite produsul înapoi către noi, NU trimiteţi cu firma de curierat GLS Romania, pentru că GLS nu lucrează cu persoane fizice. Trimiteţi cu Sameday, Fan Courier, Cargus, etc!

– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de catre client.

– In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, sau produsul comandat prezinta defecte din fabricatie , contactati-ne in inetrval de 72H pentru a reclama aceasta situatie. O sa inlocuim produsul cu unul nou sau o sa va restituim banii. Situatie in care cheltuielile de transport sunt suportate de CSP SUPPLY SRL.

Adresa pentru returnarea produselor :

Pentru returnarea produselor va rugam sa ne trimiteti un mail la comenzi@deeppouch.ro

Vă rugăm să folosiți adresa urmatoarea adresa pentru returnare:

SC CSP SUPPLY SRL

Str. Acad. Remus Răduleț Nr. 22A, Timișoara, Jud. Timiș

Pentru orice alte informații, va rugam să ne contactați prin e-mail, la adresa comenzi@deeppouch.ro sau telefonic la numărul +40 734 499 008 (luni – vineri, 09.00 – 17.00).

Conditii pentru returnarea produselor:

– In termen de 14 zile calendaristice, sa ne anuntati telefonic sau pe email de intenția dumneavoastră de a returna produsul.

– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură .

– În momentul predării către firma de transport, produsul trebuie împachetat corespunzator. In cutia originala s-au cel puțin într-o altă cutie, impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Sa nu se deterioreze în timpul transportului.

– Ne rezervăm dreptul de a refuza și de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care prezinta semne de uzura si nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.

Garantia produsului:

Pentru produsele cumpărate de pe deeppouch.ro oferim o garanție comercială de 14 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor conditiilor de intretinere si folosire a produselor.

MENIU